Sąlygos

Sąlygos

 

                                                                                                      PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIS

1.      Bendrosios nuostatos

1.1.   Ši pirkimo – pardavimo sutartis nustato UAB „Dignus Solutions“ (toliau – Pardavėjas) ir pirkėjo (toliau – Pirkėjas) bendras tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje „www.bottari.lt.

2.      Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymas

2.1.   Pirkėjas, išsirinkęs jam siūlomas prekes, suformuoja užsakymo krepšelį.

2.2.   Suformavęs prekių krepšelį, Pirkėjas suveda būtinus duomenis užsakymo vykdymui (duomenys).

2.3.   Sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką "Apmokėti".

2.4.   Po užsakymo išsiuntimo Pirkėjas gauna patvirtinimą apie sutarties sudarymą ir informaciją apie užsakymą nurodytu el. pašto adresu.

3.      Apmokėjimas ir pristatymas 

3.1.   Pirkėjas už užsakytas prekes įsipareigoja sumokėti per dvi darbo dienas, Pardavėjo pasiūlyta apmokėjimo forma. Jeigu Pirkėjas per nustatytą terminą kainos nesumoka, laikoma, kad Pirkėjas atsisako vykdyti sutartį, todėl Pardavėjas turi teisę sustabdyti užsakymo vykdymą. 

3.2.   Pirkėjo teisės ir pareigos 

3.3.   Pirkėjas turi teisę pirkti parduotuvės nustatytomis sąlygomis ir tvarka. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti sutartą kainą per taisyklėse nustatytą terminą ir priimti užsakytas prekes. Jei Pirkėjas nurodo netikslius duomenis ar netinkamą adresą, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti visas, dėl to atsiradusias Pardavėjo pristatymo ar kitas papildomas išlaidas. 

3.4.   Pardavėjo teisės ir pareigos 

3.5.   Pardavėjas turi teisę vienašališkai koreguoti taisykles. Taikomos tos taisyklės, kurios galiojo užsakymo pateikimo momentu. 

4.      Prekių grąžinimas 

4.1.   Prekių grąžinimas galimas ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Prekių pakeitimas ir grąžinimas galimi tik tuomet, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais. Išlaidos, sudariusios prekės pristatymą, pirkėjui nėra grąžinamos. 

5.      Dovanų kuponai į grynuosius pinigus nėra keičiami. 

6.      Prekių kokybė, garantijos 

6.1.   Jei Pirkėjas įsigijęs prekę internetinėje parduotuvėje www.bottari.lt pastebėjo, kad netinka prekės modelis ar prekė yra brokuota, Pardavėjas įsipareigoja prekę pakeisti. Pardavėjas įsipareigoja pakeisti ar grąžinti už prekę sumokėtus pinigus Pirkėjui, jei prekė yra nekokybiška. 

7.      Dovanos ir prizai 

7.1.   Dovanos ir prizai į grynuosius pinigus nėra keičiami 

8.      Baigiamosios nuostatos 

8.1.   Visi nesutarimai kilę tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, sprendžiami derybų būdu. Šalims nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami LR teisės aktų nustatyta tvarka.

 

PREKIŲ GARANTIJA

 

Bottari Europe prekinio ženklo automobilių aksesuarai yra aukštos kokybės ir atitinka visus ES įstatymų keliamus reikalavimus.

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

 

Įsigijus nekokybišką ar Jums nepatinkančią prekę, turite teisę ją grąžinti per 14 d. d. nuo pristatymo Jums dienos.

 

Jei randamas brokas, prekes visada pakeisime išskyrus atvėjus jei:

  • Prekė buvo sugadinta.
  •  Nuimta originali prekės pakuotė.
  •  Prekė buvo naudojama.
  •  Prekė praradusi prekinę išvaizdą.
  •  Prekė buvo paženklinta ar kitaip dekoruota.

Mūsų prekinio ženklo pakuotės yra produkto dalis. Norint grąžinti prekes, jos turi būti originaliose pakuotėse, neišpurvintos ar kitaip pažeistos Pirkėjo. Tas pats galioja prekės pakuotei, bei visai prekės komplektacijai.

Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.

 

Pirkėjas turi teisę raštu parašyti  prašymą dėl grąžinamos/keičiamos prekės (prašymo formą rasite skiltyje grąžinimai) . Prie prašymo turi būti pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą patvirtinantis dokumentas.

Išlaidos, sudariusios prekės pristatymą, pirkėjui nėra grąžinamos.

 

 

Prašymą dėl prekių keitimo/grąžinimo kartu su keičiamomis/grąžinamomis prekėmis galite siųsti šiuo adresu:


Gavėjas: DIGNUS SOLUTIONS, UAB
Adresas: Pakalnės g. 3, LT-01112, Vilnius

Telefonai pasiteiravimui:

  •  8 (5) 2463444
  • +370 (655) 50775


El.paštas: info@dignus.lt

 

Prekių grąžinimo ir keitimo sąlygos yra nustatytos vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217. ''Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo''.

 

PIRKĖJO TEISĖS

 

  1. Pirkėjas turi teisę pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamos kokybės prekę arba atitinkamai sumažinti prekės kainą.
  2.  Per protingą terminą, Pirkėjas turi teisę reikalauti neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus. Pareikalavus Pirkėjui, grąžinti sumokėtus pinigus.
  3. Gauti tikslią ir visapusišką informaciją  apie parduodamas prekes, teikiamas paslaugas
  4.  Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui per septynias dienas nuo užsakymo pristatymo dienos  (klientas siuntos priėmimą patvirtina parašu kurjeriui)

Dignus Solutions UAB
Pakalnės g. 3, Vilnius, Lietuva
El. paštas: orders@dignus.lt
PVM kodas: LT100005362918
Įmonės kodas: 302482317